Εύκολοι Τρόποι να Αλλάξετε Συνήθειες στα Οικονομικά Σας

Σας φαίνεται βουνό η προσπάθεια να ελέγξετε τις οικονομικές σας υποχρεώσεις; Υπάρχουν στιγμές που νιώθετε σαν να μην μπορείτε να αντεπεξέλθετε στις απαιτήσεις που σχετίζονται με τα οικονομικά σας, ακόμη κι αν φαινομενικά έχετε έναν σταθερό προϋπολογισμό; Πολύ συχνά το πρόβλημα που εμφανίζεται σε σχέση με τα χρήματα έχει να κάνει με την έλλειψη οργάνωσης. Χωρίς κάποιος να το καταλαβαίνει, ενδέχεται να ξοδεύει υπέρογκα ποσά και μάλιστα χωρίς να καλύπτει κάποια πραγματική ανάγκη.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι που μπορούν να βοηθήσουν τον οποιονδήποτε στα οικονομικά του. Με ελάχιστη προσπάθεια, ο καθένας μπορεί να πάρει τα οικονομικά στα χέρια του και να διατηρήσει τον πλήρη έλεγχο. Ως αποτέλεσμα, θα ξεκινήσετε να αποταμιεύετε χρήματα και δεν θα στερείστε τίποτε (nya snabblån sommar 2018)!

Συμβουλές Οικονομίας

Πρώτα απ’ όλα, μπορείτε να καθιερώσετε το σπιτικό φαγητό στο γραφείο. Κανείς δεν αρνείται πόσο νόστιμες φαντάζουν οι λιχουδιές από τον τοπικό φούρνο, αλλά αφενός πρόκειται για ανθυγιεινές στην πλειοψηφία τους επιλογές. Αφετέρου, είναι πολύ εύκολο να σας βγάλουν εκτός προϋπολογισμού.

Έπειτα, μπορείτε να ξεκινήσετε να πίνετε καφέ που φτιάχνετε μόνοι σας και να ξαναγεμίζετε το μπουκάλι σας με νερό. Αυτές οι συνήθειες δεν είναι μόνο οικονομικές, αλλά επίσης βοηθούν στην προστασία του περιβάλλοντος. Οι επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες και οι πάνινες τσάντες μπορούν να μειώσουν τα χρήματα που ξοδεύετε στις αγορές σας.

Εκτός από αυτές τις μικρές συμβουλές, καλό θα ήταν να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργείτε στις αγορές σας. Με άλλα λόγια, μην είστε τόσο παρορμητικοί στις αγορές σας. Αντιθέτως, δώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας να αξιολογήσει αυτά που προτίθεστε να αγοράσετε. Αν μετά από το μικρό χρονικό διάστημα που επιτρέπετε στον εαυτό σας η απάντηση παραμένει η ίδια, τότε κανένα πρόβλημα. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις θα δείτε πως στην ουσία δεν χρειάζεστε όλες αυτές τις αγορές που θέλετε να ολοκληρώσετε.

Η χρήση ενός κουμπαρά μπορεί να ακούγεται παιδική, αλλά η αλήθεια είναι ότι μπορεί να αποβεί εξαιρετικά πρακτική. Κάθε φορά που έχετε ελάχιστα κέρματα στις τσέπες σας, γιατί να μην τα συγκεντρώνετε κάπου ώστε να πολλαπλασιαστούν με τον καιρό; Ακόμη και το πιο ασήμαντο φαινομενικά νόμισμα πολλαπλασιάζεται και αποκτά μεγαλύτερη αξία. Γι’ αυτό και αξίζει να ξεκινήσετε μια τέτοια συνήθεια.

Ένας ακόμη τρόπος να εξοικονομήσετε χρήματα είναι μέσω της δημιουργίας μικρών, ρεαλιστικών στόχων. Για παράδειγμα, μπορείτε να προκαλείτε συνεχώς τον εαυτό σας και να προσπαθείτε να επιτυγχάνετε τους στόχους που οι ίδιοι θέτετε. Μία εβδομάδα χωρίς να παραγγείλετε καθόλου φαγητό, δέκα ημέρες χωρίς να χρησιμοποιήσετε το αυτοκίνητό σας (και κατ’ επέκταση να χρειαστείτε βενζίνη), ένας ολόκληρος μήνας χωρίς να αγοράζετε προϊόντα άχρηστα με την κάλυψη βασικών αναγκών σας κτλ. Εσείς αποφασίζετε κατά πόσο θέλετε να είστε αυστηροί με τον εαυτό σας (bästa webbplatsen).

Όπως βλέπετε, δε θέλει κόπο αλλά τρόπο στην οικονομία! Και πάνω απ’ όλα, χρειάζεται υπομονή. Δεν μπορεί κάποιος να έχει στο μυαλό του ότι μέσα σε μία ημέρα θα αλλάξει με επιτυχία συνήθειες χρόνων. Αντιθέτως, πρέπει να αλλάζουν οι συμπεριφορές σταδιακά και να υιοθετούνται νέες συμπεριφορές, στη θέση των παλαιών που αποτελούσαν τροχοπέδη στην προσπάθειά σας να εξοικονομήσετε χρήματα.

Η Lagonda στοχεύει να προσφέρει πράσινη εναλλακτική λύση στις Rolls και Bentley, θα περάσει σε πλήρη αυτονομία

Η Aston Martin έχει πάρει απόφαση να ξαναρχίσει την επωνυμία Lagonda με μια τολμηρή ιδέα της Vision στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης. Ο CEO της εταιρείας, Άντυ Πάλμερ μίλησε για τα πιο μακροπρόθεσμα σχέδια της εταιρείας ως κατασκευαστής αυτοκινήτων πολυτελείας.

Αρχικά, είπε, δεν πρέπει να δούμε τη Lagonda ως άμεσο αντίπαλο για τους άλλους μεγάλους κατασκευαστές sedan της Βρετανίας, παρόλο που ο Πάλμερ θέλει να υπογραμμίσει ότι η Lagonda έχει ιστορία μεγαλύτερη από την Aston Martin. Η αγορά πολυτελείας σήμερα, όπως είπε, είναι “καθορισμένη από τη Rolls-Royce και την Bentley με το sedan τριών κιβωτίων, αλλά και από την ανάπτυξη της αγοράς SUV πολυτελείας στην περιοχή τους” bedste kviklån 3000.

Ο Πάλμερ υποστηρίζει ότι “Σήμερα, αυτό που έχουμε είναι ένα δυοπώλιο. Η μια εταιρεία ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο η άλλη κάνει την επιχείρησή της. Προσωπικά, δεν νομίζω ότι ο κόσμος χρειάζεται ένα άλλο πολυτελές sedan με τρία κιβώτια, οπότε χρειαζόμαστε έναν άλλο τρόπο για να απευθυνθούμε στον πελάτη. Αυτό που κάναμε είναι να κοιτάξουμε προς ελαφρώς νεαρότερους πελάτες, που είναι περιβαλλοντικά ενήμεροι αλλά παρ ‘όλα αυτά πλούσιοι.”

Ο Πάλμερ θεωρεί ότι πρόκειται για μια ομάδα αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων πολλών εύπορων πελατών, οι οποίοι δεν εξυπηρετούνται από την καθιερωμένη αγορά πολυτελείας. “Κοιτάξτε τις πωλήσεις της Tesla”, είπε. “Σχεδόν όλα τα μοντέλα S είναι εξειδικευμένα, οπότε δεν υπάρχει σαφής περιορισμός πλούτου. Είναι άνθρωποι που θέλουν να έχουν αυτό που θεωρείται ως ένα περιβαλλοντικό αυτοκίνητο. Σήμερα δεν αγοράζουν Rolls-Royce ή Bentley. Αγοράζουν πλήρως εξοπλισμένα Tesla ή κάτι άλλο που να εκφράζει την περιβαλλοντική τους ανησυχία.”

Όμως, εξίσου σημαντική είναι η Ασία – ειδικά η Κίνα, όπου η εκτενής ηλεκτροδότηση ήδη σχεδιάζεται. Τον Ιανουάριο, η Aston ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει το αντίστοιχο ποσό των 830 εκατομμυρίων δολαρίων στην Κίνα στα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ ο Πάλμερ αναφέρει ότι το σχέδιο είναι να επενδύσει μεγάλο μέρος από αυτό στην ανάπτυξη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

“Εάν θέλεις να πουλήσεις αυτοκίνητα στην Κίνα επωφελούμενα από κρατική επιχορήγηση, θα πρέπει να τοποθετηθούν μπαταρίες που κατασκευάζονται κυρίως στην Κίνα”, εξήγησε. “Και η άλλη πλευρά είναι ότι η Κίνα αρχίζει να γίνεται ηγέτης στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και έχει μια πολύ ελπιδοφόρα βάση προσφοράς. Ενδιαφέρομαι πολύ για τη δυνατότητα προμήθειας εξαρτημάτων για την Lagonda από την Κίνα, η οποία δεν αποτελεί παραδοσιακή βάση προσφοράς μας.”

Ενώ η έκδοση παραγωγής του Aston Martin DBX θα φτιαχτεί τελικά με ηλεκτρικό κινητήρα, η Lagonda θα είναι το πρώτο καθαρά ηλεκτρικό μοντέλο που σε αυτή την πλατφόρμα (sms lån rki). Ο Πάλμερ δήλωσε προηγουμένως ότι πιστεύει ότι έως και το ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας μέχρι το 2030 θα είναι ηλεκτρικά, με την Lagonda να σχηματίζει το μεγαλύτερο μέρος.

Τα μοντέλα Lagonda θα σχεδιαστούν με υψηλότερη αυτονομία, έτσι ώστε να διαθέτουν αισθητήρες καθώς και ραντάρ και κάμερες, με την προϋπόθεση ότι -όπως με την Tesla-μεγαλύτερη ικανότητα θα ξεδιπλώνεται καθώς αναπτύσσεται η παραγωγή. Η πρώτη παραγωγή Lagonda απέχει ακόμα τρία χρόνια, αλλά ήδη προκαλεί κύματα σε αυτό το κομμάτι της βιομηχανίας.

Ένα πρόβλημα για τα σχολεία: περισσότερα αυτοκίνητα και λιγοστοί χώροι στάθμευσης

Οι χώροι στάθμευσης σε κάποια ιδιωτικά σχολεία, και ιδιαίτερα σε κολλέγια της Αμερικής, μπορούν μερικές φορές να μοιάζουν με αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων – BMW, Range Rovers και Mercedes-Benzes. Και αυτά είναι τα αυτοκίνητα των μαθητών, όχι οι δασκάλων.

Οι γονείς δίνουν σαν δώρο στα παιδιά τους από ένα αυτοκίνητο μόλις κλείσουν τα 17, που είναι η νόμιμη ηλικία για απόκτηση άδειας οδήγησης στην Αμερική. Αυτό αποτελεί μια παράδοση για πολλούς εφήβους σε διάφορα πλούσια προάστια της Νέας Υόρκης.

Αλλά η εύρεση ενός χώρου στάθμευσης στα σχολεία έχει γίνει πολύ πιο δύσκολη. Ακόμη και όταν ο αριθμός των εφήβων οδηγών μειώνεται σε εθνικό επίπεδο, πολλά γυμνάσια σε καλά οργανωμένες κοινότητες, βλέπουν όλο και περισσότερους φοιτητές να οδηγούν στο σχολείο, χωρίς να υπάρχει αρκετός χώρος στάθμευσης για να τους φιλοξενήσει.

Η πρόκληση της στάθμευσης είναι ένα σύμπτωμα μιας νέας εποχής πολυτέλειας – πολλές οικογένειες σε εύπορες σχολικές περιοχές της Αμερικής είναι πολύ πιο πλούσιες από ό, τι πριν από μια γενιά και πιο ικανές και πρόθυμες να κάνουν τα χατίρια στα παιδιά τους.

Ένα από τα σχολεία που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα, το Great Neck North στην Νέα Υόρκη, σχεδιάζει να προσθέσει 97 θέσεις χώρου στάθμευσης, το οποίο έρχεται ως ευπρόσδεκτη είδηση στους μαθητές οι οποίοι λένε ότι πρέπει να φτάσουν σχεδόν μια ώρα πριν από το σχολείο μόνο για να βρουν πάρκινγκ στο δρόμο για το αυτοκίνητό τους.

Το σχέδιο του σχολείου να καταστρέψει ένα από τα πρώην αθλητικά του πεδία για να δημιουργήσει τον χώρο στάθμευσης, έχει προκαλέσει αντίδραση από τους κατοίκους που υποστηρίζουν ότι το έργο που θα κοστίσει $ 652.000 δολάρια, είναι πάρα πολύ ακριβό και λένε ότι θα προσελκύσει περισσότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση και θα στερήσει από τη γειτονιά πολύτιμο πράσινο χώρο.

Υπάρχει επίσης μια φιλοσοφική αντίρρηση: Η παροχή περισσότερου χώρου στάθμευσης ενθαρρύνει περαιτέρω μια κουλτούρα στην οποία τα ακριβά αυτοκίνητα έχουν γίνει πλέον αναγκαία αξεσουάρ και βοηθούν στον διαχωρισμό της κοινωνικής θέσης των προνομιούχων φοιτητών.

Κάποιοι γείτονες υποστηρίζουν ότι δεν βλέπουν καμία δικαιολογία για την καταστροφή ενός χώρου αθλητισμού και πρασίνου για να φτιαχτεί ένα πάρκινγκ λόγω του ότι κάθε παιδί χρειάζεται χώρο στάθμευσης. Αλλά οι υπεύθυνοι των Δημόσιων Σχολείων δηλώνουν ότι για τους μεγαλύτερους μαθητές, η οδήγηση είχε γίνει αναγκαιότητα, αφού πολλοί έχουν θέσεις εργασίας, πρακτική εξάσκηση και άλλες δραστηριότητες μετά το σχολείο.

Το γυμνάσιο έχει μεγαλώσει κατά 200 φοιτητές την τελευταία δεκαετία – η εγγραφή του έχει αυξηθεί σε 1.141 μαθητές – καθώς και καθηγητές και άλλα μέλη του προσωπικού και έχει ξεπεράσει εδώ και καιρό την υπάρχουσα χωρητικότητα στάθμευσης των περίπου 100 αυτοκινήτων.

Πρόκειται για μια κατάσταση που είναι γνωστή σε πολλά σχολεία της Νέας Υόρκης, όπου οι υπάλληλοι, που στερούνται την ακίνητη περιουσία για την επέκταση του χώρου στάθμευσης, χρησιμοποιούν διαφορετικές στρατηγικές για να προσπαθήσουν να κάνουν περισσότερο χώρο για τους φοιτητές.

Στο Γυμνάσιο του Γκρήνουιτς στο Κοννέκτικατ, η στάθμευση είναι όλο και πιο αναγκαία, καθώς η “οδήγηση έχει γίνει ολοένα και περισσότερο μια διαδικασία διέλευσης” για τους μεγαλύτερους μαθητές, δηλώνει ο διευθυντής του σχολείου.

Γιατί τα αυτόνομα αυτοκίνητα δεν θα είναι αυτόνομα

Η αλήθεια είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι ούτε τεχνητή ούτε ευφυής – είναι κατασκευασμένη από ανθρώπους. Νέοι κανόνες για τα “αυτόνομα αυτοκίνητα” στην Καλιφόρνια υπογραμμίζουν μια λανθασμένη αντίληψη για το πώς η ενεργεί η τεχνητή νοημοσύνη.

Ένα εκπαιδευμένο κοινό αντιλαμβάνεται ότι τα αυτόνομα οχήματα είναι καταπληκτικά αλλά ότι μέχρι στιγμής δεν είναι σε θέση να αναλάβουν πλήρως τον έλεγχο ενός επιβατικού οχήματος χωρίς κανέναν άνθρωπο πίσω από το τιμόνι.

Κάποιοι λένε ότι είναι μόνο θέμα χρόνου πριν οι σημερινοί “οδηγοί ασφαλείας” – οι άνθρωποι που κάθονται χωρίς καθυστέρηση σε περίπτωση αποτυχίας της τεχνητής νοημοσύνης – βγουν από το αυτοκίνητο και αφήσουν την οδήγηση να γίνει από τις μηχανές.

Η Καλιφόρνια μόλις ενέκρινε άδειες για αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα για να μην κάθεται κανένας άνθρωπος πίσω από το τιμόνι, ούτε κανένας άνθρωπος στο όχημα (μετά την παράδοση ενός επιβάτη ή για παραδόσεις αντικειμένων). Αυτό όμως, με μία προϋπόθεση: οι εταιρίες που έχουν τα αυτοκίνητα πρέπει να τα παρακολουθούν και να είναι σε θέση να αναλάβουν την οδήγηση από απόσταση.

Αυτός ο κανόνας αντιστοιχεί σε άλλα μέρη της χώρας όπου έχουν επιτραπεί τα αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό. Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος στο αυτοκίνητο, ή τουλάχιστον στο κάθισμα του οδηγού, αλλά η απομακρυσμένη παρακολούθηση και χειρισμός το καθιστούν δυνατό, ασφαλές και νόμιμο.

Φανταζόμαστε ότι οι χώροι ελέγχου της NASA είναι γεμάτοι με χειριστές, οθόνες και αναφορές κυκλοφορίας, όπου ίσως μερικές δεκάδες άνθρωποι παρακολουθούν μερικές εκατοντάδες οχήματα, παίρνουν τον έλεγχο όταν δυσλειτουργούν, παγώνουν ή αντιμετωπίζουν σύνθετα σενάρια οδήγησης.

Είναι επίσης πιθανό ότι η απομακρυσμένη παρακολούθηση θα μπορούσε να γίνει σε κέντρα τηλεφωνικών κέντρων.

Ο κόσμος της τεχνητής νοημοσύνης, είναι φτιαγμένος από ανθρώπους. Για να αντισταθμίσουν την ανεπάρκεια της τεχνητής νοημοσύνης, οι εταιρείες συχνά καταφεύγουν στην ανθρώπινη παρέμβαση από τα παρασκήνια.

Η ιδέα είναι ότι οι άνθρωποι εκτελούν χρέη εποπτικών αρχών του διασφαλίζουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί καλά, καθώς και ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν διδακτικό ρόλο. Όταν η τεχνητή νοημοσύνη αποτύχει, η ανθρώπινη παρέμβαση μπορεί να είναι σωτήρια.

Είναι αμφίβολο ότι οι εταιρείες αυτο-οδήγησης αυτοκινήτων θα είναι σε θέση να προχωρήσουν πέρα από το σενάριο του τηλεχειριστηρίου. Οι άνθρωποι θα επιβλέπουν και θα ελέγχουν αυτόνομα τα αυτοκίνητα για το προσεχές μέλλον. Ένας λόγος είναι να προστατευθούν τα αυτοκίνητα από βανδαλισμούς, κάτι που θα μπορούσε να γίνει πραγματικό πρόβλημα. Οι αναφορές για σκόπιμες επιθέσεις σε αυτόνομα αυτοκίνητα φέρονται να αυξάνονται.

Ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι ο κόσμος είναι μεγάλος και περίπλοκος. Παράξενα, απρόβλεπτα πράγματα συμβαίνουν: Αστραπές, τα πτηνά πετούν σε κάμερες, παιδιά χρησιμοποιούν δείκτες λέιζερ και παρεμβάλλουν τους αισθητήρες. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, τα αυτοκίνητα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης δεν μπορούν να αφεθούν να τρομάξουν και να εκτελούν τυχαίες δραστηριότητες. Αυτό θα ήταν πολύ επικίνδυνο.

Έχουμε μάθει να πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι γρήγορη και έξυπνη. Παρ΄ όλα αυτά, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα περάσουν δεκαετίες πριν μπορέσουμε να εμπιστευτούμε πως η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι σε θέση να χειριστεί κάθε πιθανό γεγονός όταν διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές.

Τα ακριβότερα αυτοκίνητα του Geneva Motor Show

Δύο Βρετανοί κατασκευαστές “υπερ-αυτοκινήτων”supercars αποκάλυψαν τις τελευταίες και ακριβότερες δημιουργίες τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Φυσικά αυτά τα αυτοκίνητα αποτελούν ένα όνειρο για πολλούς, αφού όπως θα δείτε πιο κάτω, οι τιμές τους δεν είναι ιδιαίτερα προσιτές.

Το McLaren Senna GTR και το Aston Martin Valkyrie AMR Pro είναι μοντέλα υψηλής απόδοσης που κοστίζουν εκατομμύρια. Κανένα από αυτά δεν μπορεί να οδηγηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους επειδή είναι φτιαγμένα για απόδοση και όχι για ρυθμισμένο οδήγημα.

Η McLaren είχε προηγουμένως αποκαλύψει το Senna, ένα ακραίο, υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο που ονομάστηκε από το φημισμένο οδηγό αγώνων Ayrton Senna ο οποίος πέθανε σε συντριβή το 1994.

Η McLaren Senna έχει μια τεράστια πισινή πτέρυγα, έναν κινητήρα V8 789 ίππων και ένα σώμα που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά και μόνο για ταχύτητα. Σε κάποιον ενδιαφερόμενο, θα κοστίσει περίπου 1 εκατομμύριο δολάρια και είναι απόλυτα νόμιμο να οδηγηθεί σε δημόσιους δρόμους.

Μόνο 500 από αυτά τα αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν και όλα τους έχουν ήδη πωληθεί πριν καν το αυτοκίνητο αποκαλυφθεί στο κοινό το περασμένο φθινόπωρο.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η McLaren αποκάλυψε μια νέα έκδοση αυτού του αυτοκινήτου που ονομάζεται McLaren Senna GTR. Μόνο 75 από αυτά τα αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να οδηγήσετε κάποιο από αυτά στη γειτονιά σας. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι νόμιμα μόνο για χρήση σε στίβο.

Το McLaren Senna GTR τροφοδοτείται από ένα υπερσυμπιεσμένο V8. Η αρχική τιμή για ένα Senna GTR είναι περίπου 1,4 εκατομμύρια δολάρια. Είναι πολύ πιθανό ότι, από τη στιγμή που θα διαβάσετε αυτό το άρθρο, όλα αυτά τα αυτοκίνητα θα έχουν επίσης πωληθεί.

Στην άκρως εμπνευσμένη από την κούρσα δημιουργία, το Aston Martin Valkyrie αξίας 3,2 εκατομμυρίων δολαρίων είναι ένα παρόμοιο αυτοκίνητο με το Senna. Είναι ένα υβριδικό με κινητήρα V12 που παράγει συνολικά 1.100 ίππους. Όπως και το Senna, το Valkyrie μοιάζει με κάτι που δεν θα περίμενε κανείς να δει στους δρόμους – θα φαινόταν πιο οικείο σε μια ταινία επιστημονικής φαντασίας – αλλά είναι νόμιμο να οδηγηθεί στο δρόμο. Ωστόσο, είναι απίθανο να δείτε ένα, επειδή μόνο 150 θα φτιαχτούν.

Το Aston Martin Valkyrie AMR Pro είναι ένα ακραίο αυτοκίνητο, καθώς έχει ένα υβριδικό σύστημα με κινητήρα V12 που παράγει συνολικά 1.100 ίππους. Το νέο Valkyrie AMR Pro, το οποίο αποκαλύφθηκε στη Γενεύη της Ελβετίας, δεν επιτρέπεται να κυκλοφορήσει στο δρόμο. Είναι ένα άλλο supercar για εκείνους που έχουν τα χρήματα για να το αγοράσουν και, για αυτούς που έχουν τακτική πρόσβαση σε στίβο αυτοκινήτων στον οποίο θα απολαύσουν την αγορά τους.

Ένα αυτοκίνητο για χρήση μόνο σε ειδικά σχεδιασμένο στίβο αυτοκινήτων, απαλλάσσει τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς από τους ογκώδεις και συχνά αντικρουόμενους κανονισμούς που απαιτούνται για να κάνουν τα αυτοκίνητα νόμιμα έτσι ώστε να μπορούν να οδηγούνται σε διάφορες χώρες. Η πλήρης συγκέντρωση μπορεί στη συνέχεια να δοθεί στην ταχύτητα και τη δυνατότητα στροφής, δίνοντας στους αγοραστές τον επιθυμητό ενθουσιασμό του να έχουν και να οδηγούν ένα αυτοκίνητο που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στις γρήγορες και ψηλές επιδόσεις.

Τα καλύτερα οικογενειακά αυτοκίνητα για το 2018

Αμερικανικά μέσα ανακοίνωσαν τα καλύτερα οικογενειακά αυτοκίνητα για το 2018. Αξιολογήθηκαν 127 οχήματα και ονομάστηκαν νικητές σε 11 κατηγορίες. Τα βραβεία δημοσιεύτηκαν σε ιστότοπο για τα Καλύτερα Αυτοκίνητα των ΗΠΑ.

Οι νικητές των καλύτερων οικογενειακών αυτοκινήτων για το 2018 είχαν τον καλύτερο συνδυασμό αξιολόγησης ασφάλειας και αξιοπιστίας, εξαιρετικές κριτικές από τον τύπο του αυτοκινήτου και το χώρο και τα χαρακτηριστικά που κρατούν όλη την οικογένεια ευτυχισμένη. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως το ασύρματο Internet στο αυτοκίνητο, στοιχεία για τους εφήβους, το αυτόματο φρενάρισμα, οι κάμερες με οπτική γύρω από το αυτοκίνητο και το σύστημα αυτόματου ανοίγματος του πορτμπαγκάζ, εξετάστηκαν παράλληλα με παραδοσιακά κριτήρια όπως ο χώρος επιβατών και φορτίο.

Η Ford, η Audi και η Honda συνδέονται με τα περισσότερα βραβεία που έχουν κερδίσει μεμονωμένα εμπορικά σήματα, παίρνοντας δύο βραβεία η κάθε μια. Το Ford Expedition, το καλύτερο μεγάλο SUV για οικογένειες, και το Ford Edge, το καλύτερο SUV για οικογένειες, κέρδισαν τις αντίστοιχες κατηγορίες τους με τη δύναμη των μεγάλων, άνετων καμπίνων τους. Το Edge χωράει έως και πέντε άτομα σε τρεις σειρές. Και τα δύο προσφέρουν επίσης Wi-Fi στο αυτοκίνητο και Apple CarPlay – δύο χαρακτηριστικά που μετρούν πολύ για τη ευχαρίστηση και διασκέδαση ολόκληρης της οικογένειας. Το Ford Edge κέρδισε επίσης το 2018 Best Two-Row SUV για τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας και αξίας στην κατηγορία του.

Το Audi Q5, το Best Luxury Midsize SUV για οικογένειες, και το Audi A6, το καλύτερο πολυτελές αυτοκίνητο για οικογένειες, αντίστοιχα, κέρδισαν σε μεγάλο βαθμό επειδή τα πίσω καθίσματα τους είναι μεγαλύτερα από τον ανταγωνισμό. Αυτός ο επιπλέον χώρος διευκολύνει την εγκατάσταση καθισμάτων για μωρά, κρατά τα παιδιά από το να κλοτσούν τα μπροστινά καθίσματα και δίνουν στους έφηβους και στους μεγαλύτερους επιβάτες άφθονο χώρο για να τεντώνονται. Τόσο το Q5 όσο και το A6 διαθέτουν άφθονες τεχνικές ασφαλείας, όπως αυτόματη πέδηση, κάμερες με οπτική γύρω από το αυτοκίνητο και βοηθητική λειτουργία οδήγησης.

Η Honda CR-V κέρδισε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το Best Compact SUV για οικογένειες. Είναι η έβδομη νίκη του CR-V συνολικά, διατηρώντας τη θέση του ως το κορυφαίο συμπαγές SUV για οικογένειες με περισσότερο χώρο επιβατών και φορτίου από ό,τι ο ανταγωνισμός. Οι οικογένειες μπορούν επίσης να εξοπλίσουν το CR-V με μια σειρά από λειτουργίες για να διευκολύνουν τη ζωή τους, όπως Wi-Fi και σύστημα αυτόματου ανοίγματος του πορτμπαγκάζ. Τα διαθέσιμα χαρακτηριστικά ασφαλείας στο CR-V περιλαμβάνουν τη βοήθεια για τη διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας και την αυτόματη πέδηση.

Το Odyssey της Honda, επανασχεδιασμένο για το 2018, είναι το Best Minivan για οικογένειες. Εκτός από το χώρο και τα βοηθητικά χαρακτηριστικά που θα περιμένατε από ένα minivan, το Odyssey διαθέτει επίσης καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως σύστημα βίντεο που παρακολουθεί τους επιβάτες του πίσω καθίσματος, ένα ψυγείο και ένα σύστημα που προβάλλει τη φωνή του οδηγού στην τρίτη σειρά θέσεων – κάτι που μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς να διατηρήσουν την ειρήνη χωρίς να χαλάσουν τις φωνητικές τους χορδές. Τόσο το CR-V όσο και το Odyssey, κέρδισαν το 2018 Best Cars for the Money βραβεία για τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας και αξίας στις τάξεις τους.

Το Hyperloop του Musk τώρα δίνει προτεραιότητα στους πεζούς και όχι στα αυτοκίνητα

Το Hyperloop είναι ένας προτεινόμενος τρόπος μεταφοράς επιβατών ή και εμπορευμάτων, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε αρχικά για να περιγράψει ένα σχεδιασμό τραίνου που εισηγήθηκε από μια κοινή ομάδα από την Tesla και τη SpaceX. Το hyperloop είναι ένας σφραγισμένος σωλήνας ή ένα σύστημα σωλήνων μέσω του οποίου ένας βαγόνι μπορεί να ταξιδεύει χωρίς αντίσταση από αέρα ή τριβή μεταφέροντας ανθρώπους ή αντικείμενα με μεγάλη ταχύτητα κάτι που θα είναι πολύ αποτελεσματικό.

Η εκδοχή της ιδέας του Elon Musk, που δημοσιεύθηκε αρχικά το 2012, ενσωματώνει σωλήνες μειωμένης πίεσης στους οποίους οι κάψουλες υπό πίεση οδηγούνται σε ρουλεμάν αέρα που κινούνται από γραμμικούς κινητήρες επαγωγής και αεροσυμπιεστές.

Η ιδέα Hyperloop Alpha δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2013, προτείνοντας και εξετάζοντας μια διαδρομή που εκτείνεται από την περιοχή του Λος Άντζελες μέχρι την περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο, ακολουθώντας το αυτοκινητόδρομο Interstate 5. Το σύστημα hyperloop θα μπορούσε να ωθήσει τους επιβάτες κατά μήκος της διαδρομής 560 χλμ. με ταχύτητα 1.200 χλμ. ανά ώρα, επιτρέποντας χρόνο ταξιδιού μόνο 35 λεπτών, ο οποίος είναι σημαντικά ταχύτερος από τον τρέχοντα σιδηρόδρομο ή τους χρόνους αεροπορικής μετακίνησης. Οι προκαταρκτικές εκτιμήσεις κόστους για αυτήν την προτεινόμενη διαδρομή ήταν 6 δισεκατομμύρια δολάρια για την επιβατική έκδοση και 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την μεγαλύτερη έκδοση με μεγαλύτερη διάμετρο που μεταφέρει επιβάτες και οχήματα.

Σε μια μετατόπιση της αρχικής ιδέας της The Boring Company για τη βοήθεια των ιδιοκτητών ιδιωτικών αυτοκινήτων, ο Έλον Μασκ επαναπροσδιορίζει τώρα την αποστολή του Hyperloop για να δώσει προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες πάνω, υποδηλώνοντας ότι οι σήραγγες υψηλής ταχύτητας θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως μορφή μαζικής διέλευσης.

Σε μια σειρά από tweets ο Μασκ είπε ότι προσαρμόζεται το πλάνο της Boring Company, και όλες οι σήραγγες και το Hyperloop θα δώσουν προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες αντί των αυτοκινήτων.

Το Hyperloop θα εξακολουθήσει να μεταφέρει αυτοκίνητα, αλλά μόνο μετά την κάλυψη όλων των εξατομικευμένων αναγκών μαζικής μεταφοράς. Είναι θέμα ευγένειας και δικαιοσύνης είπε ο Έλον Μασκ.

Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει το νέο σχέδιο ή ακόμη αν είναι εφικτό, εκτιμώντας το κόστος της εκσκαφής και της αδειοδότησης. Φυσικά αυτό δεν το βοηθά η αργή φύση του χωροταξικού σχεδιασμού.

Η αρχική ιδέα της σήραγγας της The Boring Company ήταν να στείλει τα αυτοκίνητα υπόγεια με ταχύτητα 124 μίλια / ώρα. Τώρα η προτεραιότητα είναι η μεταφορά ανθρώπων και έρχεται μερικούς μήνες μετά από τις αναφορές ότι ο Μασκ είχε χλευάσει τις δημόσιες μεταφορές, γεγονός που προκάλεσε μια ευρέως ακολουθούμενη συζήτηση για στο Twitter.

Η Boring Company λέει τώρα ότι το Hyperloop θα είναι ένα υψηλής ταχύτητας υπόγειο σύστημα δημόσιων μεταφορών στο οποίο οι επιβάτες θα μεταφέρονται σε αυτόνομα ηλεκτρικά βαγόνια που θα ταξιδεύουν στα 125-150 μίλια ανά ώρα. Τα ηλεκτρικά βαγόνια θα μεταφέρουν μεταξύ 8 και 16 επιβατών (μαζική μεταφορά) ενώ υπάρχει η επιλογή για μονό επιβατικό όχημα. Το Hyperloop είναι ένα υπερυψωμένο σύστημα υπόγειων δημόσιων συγκοινωνιών, στο οποίο οι επιβάτες μεταφέρονται σε αυτόνομους ηλεκτρικούς λοβούς που ταξιδεύουν 600+ μίλια ανά ώρα.

4 από τα καλύτερα κλασικά αυτοκίνητα για καινούργιους αγοραστές Vintage

Τα vintage αυτοκίνητα συχνά έχουν περισσότερο στυλ από τα σύγχρονα ενώ τα παλιά supercars έχουν τον μαγικό συνδυασμό της ταχύτητας και του εξαιρετικά δύσκολου ελέγχου.

Το μόνο πράγμα που μπορεί να σας εμποδίσει να αποκτήσετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι το κόστος αγοράς και λειτουργίας – αλλά τι θα συμβεί αν θα μπορούσατε να πάρετε ένα κλασικό αυτοκίνητο για λιγότερο από $ 20,000 που είναι εύκολο να διατηρηθεί και δεν θα να βγάζει τρύπα στο πορτοφόλι σας κάθε λίγα μίλια;

BMW 2002
Έτη: 1966 – 1977
Εύρος Τιμών: $ 12.500 – $ 24.000

Ρίξτε μια ματιά σε μια BMW της δεκαετίας του ’60, με τη μύτη του καρχαρία, τέλειες διαστάσεις και θα συνειδητοποιήσετε τη σημασία αυτού του αυτοκινήτου στην τρέχουσα σειρά της Βαυαρικής εταιρείας αυτοκινήτων. Η τελευταία σειρά 3 εξακολουθεί να έχει όλα τα ίδια συστατικά σπορ σαλούν όπως το μοντέλο 2002 και η σειρά Coupe 1 κυκλοφόρησε στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών ως σύγχρονος διάδοχός της. Το μοντέλο 2002 ήταν αναμφισβήτητα το αυτοκίνητο που έκανε τη BMW αυτό που είναι σήμερα.

Με κίνηση στον πίσω τροχό, κινητήρα 1,990cc και μικρό βάρος, το πρωτότυπο είναι ακόμα αξιέπαινο και σήμερα. Δεν είναι όσο φτηνό ήταν κάποτε, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά διαθέσιμα αυτοκίνητα και μια ισχυρή λέσχη που σημαίνει ότι ανταλλακτικά είναι εύκολο να βρεθούν, αν και μερικές φορές θα είναι ακριβά. Είναι καλά κατασκευασμένα και αξιόπιστα. Η εύρεση ενός καλού κομματιού αξίζει τον κόπο αλλά μπορεί να είναι δαπανηρή.

Ford Mustang
Έτη: 1964 – 1973
Εύρος Τιμών: $ 9.000 – $ 20.000

Το κλασικό Mustang της δεκαετίας του ’60 διατήρησε μια αβίαστη, διαχρονική έκκληση. Η πρώτη γενιά Mustang (1965 – 1973) έχει την καλύτερη εμφάνιση από όλα τα μοντέλα, ειδικά οι πρώιμες εκδόσεις. Αυτό που κάνει το Mustang πρώτης γενιάς μια κλασική αγορά είναι άφθονα εφόδια, φτηνές τιμές που ακόμα δεν έχουν ψηλώσει μετά την ύφεση της οικονομίας, χαμηλό κόστος και ευκολία εύρεσης εξαρτημάτων που περιορίζονται μόνο από το πορτοφόλι σας.

Chevrolet El Camino
Έτη: 1968 – 1972
Εύρος Τιμών: $ 6.000 – $ 20.000

Το Chevrolet El Camino δεν έχει πίσω καθίσματα, καθιστώντας το λιγότερο πρακτικό από ένα sedan αλλά με τα χρόνια, έχει κερδίσει μια τεράστια λατρεία. Η ιδέα του El Camino προήλθε από το Ford Ranchero και αυτό φημολογείται ότι έρχεται όταν μια αυστραλιανή γυναίκα έγραψε στην εταιρεία να ζητήσει ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να την πάει στην εκκλησία την Κυριακή και να πάρει τα γουρούνια του συζύγου της στην αγορά τη Δευτέρα.

Ο El Caminos εξακολουθεί να έχει εξαιρετικά επιθυμητές επιδόσεις ειδικά στις εκδόσεις με την μηχανή Turbo-Jet των 396 κυβικών ιντσών, με 325, 350 και 375 ίππους. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αυτοκίνητα των ΗΠΑ για τις μάζες εκείνης της εποχής, αυτά είναι απλά αυτοκίνητα με πολλά μέρη, ενώ οι μηχανές και οι μεταδόσεις είναι αρκετά απλές.

Fiat 600
Έτη: 1955 – 1969
Εύρος Τιμών: $ 9.000 – $ 25.000

Δεν θα βρείτε αρκετούς ριζοσπαστικούς ελιγμούς σε ένα Fiat 600, αλλά για πολλούς αυτό είναι μέρος της πρόκλησης. Ο ελαφρώς μεγαλύτερος αδελφός του κομψού Fiat 500 δεν έχει αρκετά την ελκυστική έκκληση, αλλά θα πάρετε περισσότερα για τα χρήματά σας με πολλούς τρόπους.

Τα υδρόψυκτα τετράγωνα είναι εύθραυστα και η απόδοση είναι παρόμοια με ποδήλατο, αλλά γύρω από την πόλη έχουν στυλ. Είναι ακριβό στις Η.Π.Α. αλλά εκπληκτικά φτηνό στην Ευρώπη – μόλις $ 5.000 – έτσι θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη επένδυση. Όπως πολλά ιταλικά αυτοκίνητα θα σαπίσουν έτσι ελέγξτε για αυτό, αλλά χάρη στην αυξανόμενη δημοτικότητα σχεδόν όλα τα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα από έναν ειδικό.