Η Lagonda στοχεύει να προσφέρει πράσινη εναλλακτική λύση στις Rolls και Bentley, θα περάσει σε πλήρη αυτονομία

Η Lagonda στοχεύει να προσφέρει πράσινη εναλλακτική λύση στις Rolls και Bentley, θα περάσει σε πλήρη αυτονομία

Η Aston Martin έχει πάρει απόφαση να ξαναρχίσει την επωνυμία Lagonda με μια τολμηρή ιδέα της Vision στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης. Ο CEO της εταιρείας, Άντυ Πάλμερ μίλησε για τα πιο μακροπρόθεσμα σχέδια της εταιρείας ως κατασκευαστής αυτοκινήτων πολυτελείας.

Αρχικά, είπε, δεν πρέπει να δούμε τη Lagonda ως άμεσο αντίπαλο για τους άλλους μεγάλους κατασκευαστές sedan της Βρετανίας, παρόλο που ο Πάλμερ θέλει να υπογραμμίσει ότι η Lagonda έχει ιστορία μεγαλύτερη από την Aston Martin. Η αγορά πολυτελείας σήμερα, όπως είπε, είναι “καθορισμένη από τη Rolls-Royce και την Bentley με το sedan τριών κιβωτίων, αλλά και από την ανάπτυξη της αγοράς SUV πολυτελείας στην περιοχή τους” bedste kviklån 3000.

Ο Πάλμερ υποστηρίζει ότι “Σήμερα, αυτό που έχουμε είναι ένα δυοπώλιο. Η μια εταιρεία ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο η άλλη κάνει την επιχείρησή της. Προσωπικά, δεν νομίζω ότι ο κόσμος χρειάζεται ένα άλλο πολυτελές sedan με τρία κιβώτια, οπότε χρειαζόμαστε έναν άλλο τρόπο για να απευθυνθούμε στον πελάτη. Αυτό που κάναμε είναι να κοιτάξουμε προς ελαφρώς νεαρότερους πελάτες, που είναι περιβαλλοντικά ενήμεροι αλλά παρ ‘όλα αυτά πλούσιοι.”

Ο Πάλμερ θεωρεί ότι πρόκειται για μια ομάδα αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων πολλών εύπορων πελατών, οι οποίοι δεν εξυπηρετούνται από την καθιερωμένη αγορά πολυτελείας. “Κοιτάξτε τις πωλήσεις της Tesla”, είπε. “Σχεδόν όλα τα μοντέλα S είναι εξειδικευμένα, οπότε δεν υπάρχει σαφής περιορισμός πλούτου. Είναι άνθρωποι που θέλουν να έχουν αυτό που θεωρείται ως ένα περιβαλλοντικό αυτοκίνητο. Σήμερα δεν αγοράζουν Rolls-Royce ή Bentley. Αγοράζουν πλήρως εξοπλισμένα Tesla ή κάτι άλλο που να εκφράζει την περιβαλλοντική τους ανησυχία.”

Όμως, εξίσου σημαντική είναι η Ασία – ειδικά η Κίνα, όπου η εκτενής ηλεκτροδότηση ήδη σχεδιάζεται. Τον Ιανουάριο, η Aston ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει το αντίστοιχο ποσό των 830 εκατομμυρίων δολαρίων στην Κίνα στα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ ο Πάλμερ αναφέρει ότι το σχέδιο είναι να επενδύσει μεγάλο μέρος από αυτό στην ανάπτυξη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

“Εάν θέλεις να πουλήσεις αυτοκίνητα στην Κίνα επωφελούμενα από κρατική επιχορήγηση, θα πρέπει να τοποθετηθούν μπαταρίες που κατασκευάζονται κυρίως στην Κίνα”, εξήγησε. “Και η άλλη πλευρά είναι ότι η Κίνα αρχίζει να γίνεται ηγέτης στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και έχει μια πολύ ελπιδοφόρα βάση προσφοράς. Ενδιαφέρομαι πολύ για τη δυνατότητα προμήθειας εξαρτημάτων για την Lagonda από την Κίνα, η οποία δεν αποτελεί παραδοσιακή βάση προσφοράς μας.”

Ενώ η έκδοση παραγωγής του Aston Martin DBX θα φτιαχτεί τελικά με ηλεκτρικό κινητήρα, η Lagonda θα είναι το πρώτο καθαρά ηλεκτρικό μοντέλο που σε αυτή την πλατφόρμα (sms lån rki). Ο Πάλμερ δήλωσε προηγουμένως ότι πιστεύει ότι έως και το ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας μέχρι το 2030 θα είναι ηλεκτρικά, με την Lagonda να σχηματίζει το μεγαλύτερο μέρος.

Τα μοντέλα Lagonda θα σχεδιαστούν με υψηλότερη αυτονομία, έτσι ώστε να διαθέτουν αισθητήρες καθώς και ραντάρ και κάμερες, με την προϋπόθεση ότι -όπως με την Tesla-μεγαλύτερη ικανότητα θα ξεδιπλώνεται καθώς αναπτύσσεται η παραγωγή. Η πρώτη παραγωγή Lagonda απέχει ακόμα τρία χρόνια, αλλά ήδη προκαλεί κύματα σε αυτό το κομμάτι της βιομηχανίας.

Γιατί τα αυτόνομα αυτοκίνητα δεν θα είναι αυτόνομα

Γιατί τα αυτόνομα αυτοκίνητα δεν θα είναι αυτόνομα

Η αλήθεια είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι ούτε τεχνητή ούτε ευφυής – είναι κατασκευασμένη από ανθρώπους. Νέοι κανόνες για τα “αυτόνομα αυτοκίνητα” στην Καλιφόρνια υπογραμμίζουν μια λανθασμένη αντίληψη για το πώς η ενεργεί η τεχνητή νοημοσύνη.

Ένα εκπαιδευμένο κοινό αντιλαμβάνεται ότι τα αυτόνομα οχήματα είναι καταπληκτικά αλλά ότι μέχρι στιγμής δεν είναι σε θέση να αναλάβουν πλήρως τον έλεγχο ενός επιβατικού οχήματος χωρίς κανέναν άνθρωπο πίσω από το τιμόνι.

Κάποιοι λένε ότι είναι μόνο θέμα χρόνου πριν οι σημερινοί “οδηγοί ασφαλείας” – οι άνθρωποι που κάθονται χωρίς καθυστέρηση σε περίπτωση αποτυχίας της τεχνητής νοημοσύνης – βγουν από το αυτοκίνητο και αφήσουν την οδήγηση να γίνει από τις μηχανές.

Η Καλιφόρνια μόλις ενέκρινε άδειες για αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα για να μην κάθεται κανένας άνθρωπος πίσω από το τιμόνι, ούτε κανένας άνθρωπος στο όχημα (μετά την παράδοση ενός επιβάτη ή για παραδόσεις αντικειμένων). Αυτό όμως, με μία προϋπόθεση: οι εταιρίες που έχουν τα αυτοκίνητα πρέπει να τα παρακολουθούν και να είναι σε θέση να αναλάβουν την οδήγηση από απόσταση.

Αυτός ο κανόνας αντιστοιχεί σε άλλα μέρη της χώρας όπου έχουν επιτραπεί τα αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό. Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος στο αυτοκίνητο, ή τουλάχιστον στο κάθισμα του οδηγού, αλλά η απομακρυσμένη παρακολούθηση και χειρισμός το καθιστούν δυνατό, ασφαλές και νόμιμο.

Φανταζόμαστε ότι οι χώροι ελέγχου της NASA είναι γεμάτοι με χειριστές, οθόνες και αναφορές κυκλοφορίας, όπου ίσως μερικές δεκάδες άνθρωποι παρακολουθούν μερικές εκατοντάδες οχήματα, παίρνουν τον έλεγχο όταν δυσλειτουργούν, παγώνουν ή αντιμετωπίζουν σύνθετα σενάρια οδήγησης.

Είναι επίσης πιθανό ότι η απομακρυσμένη παρακολούθηση θα μπορούσε να γίνει σε κέντρα τηλεφωνικών κέντρων.

Ο κόσμος της τεχνητής νοημοσύνης, είναι φτιαγμένος από ανθρώπους. Για να αντισταθμίσουν την ανεπάρκεια της τεχνητής νοημοσύνης, οι εταιρείες συχνά καταφεύγουν στην ανθρώπινη παρέμβαση από τα παρασκήνια.

Η ιδέα είναι ότι οι άνθρωποι εκτελούν χρέη εποπτικών αρχών του διασφαλίζουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί καλά, καθώς και ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν διδακτικό ρόλο. Όταν η τεχνητή νοημοσύνη αποτύχει, η ανθρώπινη παρέμβαση μπορεί να είναι σωτήρια.

Είναι αμφίβολο ότι οι εταιρείες αυτο-οδήγησης αυτοκινήτων θα είναι σε θέση να προχωρήσουν πέρα από το σενάριο του τηλεχειριστηρίου. Οι άνθρωποι θα επιβλέπουν και θα ελέγχουν αυτόνομα τα αυτοκίνητα για το προσεχές μέλλον. Ένας λόγος είναι να προστατευθούν τα αυτοκίνητα από βανδαλισμούς, κάτι που θα μπορούσε να γίνει πραγματικό πρόβλημα. Οι αναφορές για σκόπιμες επιθέσεις σε αυτόνομα αυτοκίνητα φέρονται να αυξάνονται.

Ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι ο κόσμος είναι μεγάλος και περίπλοκος. Παράξενα, απρόβλεπτα πράγματα συμβαίνουν: Αστραπές, τα πτηνά πετούν σε κάμερες, παιδιά χρησιμοποιούν δείκτες λέιζερ και παρεμβάλλουν τους αισθητήρες. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, τα αυτοκίνητα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης δεν μπορούν να αφεθούν να τρομάξουν και να εκτελούν τυχαίες δραστηριότητες. Αυτό θα ήταν πολύ επικίνδυνο.

Έχουμε μάθει να πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι γρήγορη και έξυπνη. Παρ΄ όλα αυτά, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα περάσουν δεκαετίες πριν μπορέσουμε να εμπιστευτούμε πως η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι σε θέση να χειριστεί κάθε πιθανό γεγονός όταν διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές.

Το Hyperloop του Musk τώρα δίνει προτεραιότητα στους πεζούς και όχι στα αυτοκίνητα

Το Hyperloop του Musk τώρα δίνει προτεραιότητα στους πεζούς και όχι στα αυτοκίνητα

Το Hyperloop είναι ένας προτεινόμενος τρόπος μεταφοράς επιβατών ή και εμπορευμάτων, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε αρχικά για να περιγράψει ένα σχεδιασμό τραίνου που εισηγήθηκε από μια κοινή ομάδα από την Tesla και τη SpaceX. Το hyperloop είναι ένας σφραγισμένος σωλήνας ή ένα σύστημα σωλήνων μέσω του οποίου ένας βαγόνι μπορεί να ταξιδεύει χωρίς αντίσταση από αέρα ή τριβή μεταφέροντας ανθρώπους ή αντικείμενα με μεγάλη ταχύτητα κάτι που θα είναι πολύ αποτελεσματικό.

Η εκδοχή της ιδέας του Elon Musk, που δημοσιεύθηκε αρχικά το 2012, ενσωματώνει σωλήνες μειωμένης πίεσης στους οποίους οι κάψουλες υπό πίεση οδηγούνται σε ρουλεμάν αέρα που κινούνται από γραμμικούς κινητήρες επαγωγής και αεροσυμπιεστές.

Η ιδέα Hyperloop Alpha δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2013, προτείνοντας και εξετάζοντας μια διαδρομή που εκτείνεται από την περιοχή του Λος Άντζελες μέχρι την περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο, ακολουθώντας το αυτοκινητόδρομο Interstate 5. Το σύστημα hyperloop θα μπορούσε να ωθήσει τους επιβάτες κατά μήκος της διαδρομής 560 χλμ. με ταχύτητα 1.200 χλμ. ανά ώρα, επιτρέποντας χρόνο ταξιδιού μόνο 35 λεπτών, ο οποίος είναι σημαντικά ταχύτερος από τον τρέχοντα σιδηρόδρομο ή τους χρόνους αεροπορικής μετακίνησης. Οι προκαταρκτικές εκτιμήσεις κόστους για αυτήν την προτεινόμενη διαδρομή ήταν 6 δισεκατομμύρια δολάρια για την επιβατική έκδοση και 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την μεγαλύτερη έκδοση με μεγαλύτερη διάμετρο που μεταφέρει επιβάτες και οχήματα.

Σε μια μετατόπιση της αρχικής ιδέας της The Boring Company για τη βοήθεια των ιδιοκτητών ιδιωτικών αυτοκινήτων, ο Έλον Μασκ επαναπροσδιορίζει τώρα την αποστολή του Hyperloop για να δώσει προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες πάνω, υποδηλώνοντας ότι οι σήραγγες υψηλής ταχύτητας θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως μορφή μαζικής διέλευσης.

Σε μια σειρά από tweets ο Μασκ είπε ότι προσαρμόζεται το πλάνο της Boring Company, και όλες οι σήραγγες και το Hyperloop θα δώσουν προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες αντί των αυτοκινήτων.

Το Hyperloop θα εξακολουθήσει να μεταφέρει αυτοκίνητα, αλλά μόνο μετά την κάλυψη όλων των εξατομικευμένων αναγκών μαζικής μεταφοράς. Είναι θέμα ευγένειας και δικαιοσύνης είπε ο Έλον Μασκ.

Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει το νέο σχέδιο ή ακόμη αν είναι εφικτό, εκτιμώντας το κόστος της εκσκαφής και της αδειοδότησης. Φυσικά αυτό δεν το βοηθά η αργή φύση του χωροταξικού σχεδιασμού.

Η αρχική ιδέα της σήραγγας της The Boring Company ήταν να στείλει τα αυτοκίνητα υπόγεια με ταχύτητα 124 μίλια / ώρα. Τώρα η προτεραιότητα είναι η μεταφορά ανθρώπων και έρχεται μερικούς μήνες μετά από τις αναφορές ότι ο Μασκ είχε χλευάσει τις δημόσιες μεταφορές, γεγονός που προκάλεσε μια ευρέως ακολουθούμενη συζήτηση για στο Twitter.

Η Boring Company λέει τώρα ότι το Hyperloop θα είναι ένα υψηλής ταχύτητας υπόγειο σύστημα δημόσιων μεταφορών στο οποίο οι επιβάτες θα μεταφέρονται σε αυτόνομα ηλεκτρικά βαγόνια που θα ταξιδεύουν στα 125-150 μίλια ανά ώρα. Τα ηλεκτρικά βαγόνια θα μεταφέρουν μεταξύ 8 και 16 επιβατών (μαζική μεταφορά) ενώ υπάρχει η επιλογή για μονό επιβατικό όχημα. Το Hyperloop είναι ένα υπερυψωμένο σύστημα υπόγειων δημόσιων συγκοινωνιών, στο οποίο οι επιβάτες μεταφέρονται σε αυτόνομους ηλεκτρικούς λοβούς που ταξιδεύουν 600+ μίλια ανά ώρα.