Το Hyperloop του Musk τώρα δίνει προτεραιότητα στους πεζούς και όχι στα αυτοκίνητα

Το Hyperloop είναι ένας προτεινόμενος τρόπος μεταφοράς επιβατών ή και εμπορευμάτων, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε αρχικά για να περιγράψει ένα σχεδιασμό τραίνου που εισηγήθηκε από μια κοινή ομάδα από την Tesla και τη SpaceX. Το hyperloop είναι ένας σφραγισμένος σωλήνας ή ένα σύστημα σωλήνων μέσω του οποίου ένας βαγόνι μπορεί να ταξιδεύει χωρίς αντίσταση από αέρα ή τριβή μεταφέροντας ανθρώπους ή αντικείμενα με μεγάλη ταχύτητα κάτι που θα είναι πολύ αποτελεσματικό.

Η εκδοχή της ιδέας του Elon Musk, που δημοσιεύθηκε αρχικά το 2012, ενσωματώνει σωλήνες μειωμένης πίεσης στους οποίους οι κάψουλες υπό πίεση οδηγούνται σε ρουλεμάν αέρα που κινούνται από γραμμικούς κινητήρες επαγωγής και αεροσυμπιεστές.

Η ιδέα Hyperloop Alpha δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2013, προτείνοντας και εξετάζοντας μια διαδρομή που εκτείνεται από την περιοχή του Λος Άντζελες μέχρι την περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο, ακολουθώντας το αυτοκινητόδρομο Interstate 5. Το σύστημα hyperloop θα μπορούσε να ωθήσει τους επιβάτες κατά μήκος της διαδρομής 560 χλμ. με ταχύτητα 1.200 χλμ. ανά ώρα, επιτρέποντας χρόνο ταξιδιού μόνο 35 λεπτών, ο οποίος είναι σημαντικά ταχύτερος από τον τρέχοντα σιδηρόδρομο ή τους χρόνους αεροπορικής μετακίνησης. Οι προκαταρκτικές εκτιμήσεις κόστους για αυτήν την προτεινόμενη διαδρομή ήταν 6 δισεκατομμύρια δολάρια για την επιβατική έκδοση και 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την μεγαλύτερη έκδοση με μεγαλύτερη διάμετρο που μεταφέρει επιβάτες και οχήματα.

Σε μια μετατόπιση της αρχικής ιδέας της The Boring Company για τη βοήθεια των ιδιοκτητών ιδιωτικών αυτοκινήτων, ο Έλον Μασκ επαναπροσδιορίζει τώρα την αποστολή του Hyperloop για να δώσει προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες πάνω, υποδηλώνοντας ότι οι σήραγγες υψηλής ταχύτητας θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως μορφή μαζικής διέλευσης.

Σε μια σειρά από tweets ο Μασκ είπε ότι προσαρμόζεται το πλάνο της Boring Company, και όλες οι σήραγγες και το Hyperloop θα δώσουν προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες αντί των αυτοκινήτων.

Το Hyperloop θα εξακολουθήσει να μεταφέρει αυτοκίνητα, αλλά μόνο μετά την κάλυψη όλων των εξατομικευμένων αναγκών μαζικής μεταφοράς. Είναι θέμα ευγένειας και δικαιοσύνης είπε ο Έλον Μασκ.

Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει το νέο σχέδιο ή ακόμη αν είναι εφικτό, εκτιμώντας το κόστος της εκσκαφής και της αδειοδότησης. Φυσικά αυτό δεν το βοηθά η αργή φύση του χωροταξικού σχεδιασμού.

Η αρχική ιδέα της σήραγγας της The Boring Company ήταν να στείλει τα αυτοκίνητα υπόγεια με ταχύτητα 124 μίλια / ώρα. Τώρα η προτεραιότητα είναι η μεταφορά ανθρώπων και έρχεται μερικούς μήνες μετά από τις αναφορές ότι ο Μασκ είχε χλευάσει τις δημόσιες μεταφορές, γεγονός που προκάλεσε μια ευρέως ακολουθούμενη συζήτηση για στο Twitter.

Η Boring Company λέει τώρα ότι το Hyperloop θα είναι ένα υψηλής ταχύτητας υπόγειο σύστημα δημόσιων μεταφορών στο οποίο οι επιβάτες θα μεταφέρονται σε αυτόνομα ηλεκτρικά βαγόνια που θα ταξιδεύουν στα 125-150 μίλια ανά ώρα. Τα ηλεκτρικά βαγόνια θα μεταφέρουν μεταξύ 8 και 16 επιβατών (μαζική μεταφορά) ενώ υπάρχει η επιλογή για μονό επιβατικό όχημα. Το Hyperloop είναι ένα υπερυψωμένο σύστημα υπόγειων δημόσιων συγκοινωνιών, στο οποίο οι επιβάτες μεταφέρονται σε αυτόνομους ηλεκτρικούς λοβούς που ταξιδεύουν 600+ μίλια ανά ώρα.