4 από τα καλύτερα κλασικά αυτοκίνητα για καινούργιους αγοραστές Vintage

Τα vintage αυτοκίνητα συχνά έχουν περισσότερο στυλ από τα σύγχρονα ενώ τα παλιά supercars έχουν τον μαγικό συνδυασμό της ταχύτητας και του εξαιρετικά δύσκολου ελέγχου.

Το μόνο πράγμα που μπορεί να σας εμποδίσει να αποκτήσετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι το κόστος αγοράς και λειτουργίας – αλλά τι θα συμβεί αν θα μπορούσατε να πάρετε ένα κλασικό αυτοκίνητο για λιγότερο από $ 20,000 που είναι εύκολο να διατηρηθεί και δεν θα να βγάζει τρύπα στο πορτοφόλι σας κάθε λίγα μίλια;

BMW 2002
Έτη: 1966 – 1977
Εύρος Τιμών: $ 12.500 – $ 24.000

Ρίξτε μια ματιά σε μια BMW της δεκαετίας του ’60, με τη μύτη του καρχαρία, τέλειες διαστάσεις και θα συνειδητοποιήσετε τη σημασία αυτού του αυτοκινήτου στην τρέχουσα σειρά της Βαυαρικής εταιρείας αυτοκινήτων. Η τελευταία σειρά 3 εξακολουθεί να έχει όλα τα ίδια συστατικά σπορ σαλούν όπως το μοντέλο 2002 και η σειρά Coupe 1 κυκλοφόρησε στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών ως σύγχρονος διάδοχός της. Το μοντέλο 2002 ήταν αναμφισβήτητα το αυτοκίνητο που έκανε τη BMW αυτό που είναι σήμερα.

Με κίνηση στον πίσω τροχό, κινητήρα 1,990cc και μικρό βάρος, το πρωτότυπο είναι ακόμα αξιέπαινο και σήμερα. Δεν είναι όσο φτηνό ήταν κάποτε, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά διαθέσιμα αυτοκίνητα και μια ισχυρή λέσχη που σημαίνει ότι ανταλλακτικά είναι εύκολο να βρεθούν, αν και μερικές φορές θα είναι ακριβά. Είναι καλά κατασκευασμένα και αξιόπιστα. Η εύρεση ενός καλού κομματιού αξίζει τον κόπο αλλά μπορεί να είναι δαπανηρή.

Ford Mustang
Έτη: 1964 – 1973
Εύρος Τιμών: $ 9.000 – $ 20.000

Το κλασικό Mustang της δεκαετίας του ’60 διατήρησε μια αβίαστη, διαχρονική έκκληση. Η πρώτη γενιά Mustang (1965 – 1973) έχει την καλύτερη εμφάνιση από όλα τα μοντέλα, ειδικά οι πρώιμες εκδόσεις. Αυτό που κάνει το Mustang πρώτης γενιάς μια κλασική αγορά είναι άφθονα εφόδια, φτηνές τιμές που ακόμα δεν έχουν ψηλώσει μετά την ύφεση της οικονομίας, χαμηλό κόστος και ευκολία εύρεσης εξαρτημάτων που περιορίζονται μόνο από το πορτοφόλι σας.

Chevrolet El Camino
Έτη: 1968 – 1972
Εύρος Τιμών: $ 6.000 – $ 20.000

Το Chevrolet El Camino δεν έχει πίσω καθίσματα, καθιστώντας το λιγότερο πρακτικό από ένα sedan αλλά με τα χρόνια, έχει κερδίσει μια τεράστια λατρεία. Η ιδέα του El Camino προήλθε από το Ford Ranchero και αυτό φημολογείται ότι έρχεται όταν μια αυστραλιανή γυναίκα έγραψε στην εταιρεία να ζητήσει ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να την πάει στην εκκλησία την Κυριακή και να πάρει τα γουρούνια του συζύγου της στην αγορά τη Δευτέρα.

Ο El Caminos εξακολουθεί να έχει εξαιρετικά επιθυμητές επιδόσεις ειδικά στις εκδόσεις με την μηχανή Turbo-Jet των 396 κυβικών ιντσών, με 325, 350 και 375 ίππους. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αυτοκίνητα των ΗΠΑ για τις μάζες εκείνης της εποχής, αυτά είναι απλά αυτοκίνητα με πολλά μέρη, ενώ οι μηχανές και οι μεταδόσεις είναι αρκετά απλές.

Fiat 600
Έτη: 1955 – 1969
Εύρος Τιμών: $ 9.000 – $ 25.000

Δεν θα βρείτε αρκετούς ριζοσπαστικούς ελιγμούς σε ένα Fiat 600, αλλά για πολλούς αυτό είναι μέρος της πρόκλησης. Ο ελαφρώς μεγαλύτερος αδελφός του κομψού Fiat 500 δεν έχει αρκετά την ελκυστική έκκληση, αλλά θα πάρετε περισσότερα για τα χρήματά σας με πολλούς τρόπους.

Τα υδρόψυκτα τετράγωνα είναι εύθραυστα και η απόδοση είναι παρόμοια με ποδήλατο, αλλά γύρω από την πόλη έχουν στυλ. Είναι ακριβό στις Η.Π.Α. αλλά εκπληκτικά φτηνό στην Ευρώπη – μόλις $ 5.000 – έτσι θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη επένδυση. Όπως πολλά ιταλικά αυτοκίνητα θα σαπίσουν έτσι ελέγξτε για αυτό, αλλά χάρη στην αυξανόμενη δημοτικότητα σχεδόν όλα τα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα από έναν ειδικό.